
Noni People
Tulevaisuuden työelämä tänään
Noni auttaa kasvuyrityksiä valjastamaan ihmiset ja kulttuurin kasvun vauhdittajiksi.
Kaiken ytimessä ovat ihmiset, sillä ihmiset myös tekevät bisneksen.
Tunnetko nämä kasvukivut luissa ja ytimissä?
Miten säilytetään korkea suoritustaso ja sitoutuneisuus, kun ihmisiä tulee lisää?
Miten käy meidän vahvan me-hengen, tekemisen meiningin ja hyvän kulttuurin kovassa kasvussa?
Miten skaalataan toimintatapoja ja luodaan sopivasti prosesseja selkeyttämään arkea?
Onko esihenkilöillä uskallusta ja osaamista kohdata ihmiset ihmisinä ja käydä ennakoivia, sekä tarvittaessa myös vaikeita keskusteluja? Nousevatko ongelmat esiin vasta, kun ne ovat suuria ja ratkaiseminen vie monen ihmisen ajan?
Tökkiikö yhteistyö ja rätiseekö keskusteluyhteys? Ovatko jaksamisen kysymykset tiheään pöydällä? Pysyvätkö tähtipelaajat talossa ja mistä löytyy uusia?
Varmista sitoutuminen ja kasvu ihmislähtöisellä kulttuurilla ja johtamisella.
Kun työntekijät nähdään yrityksen tärkeimpänä kilpailutekijänä, välittyy se asiakkaalle asti.
Hyvä kokemus saa asiakkaan ostamaan lisää.
Osallistavat valmennukset
Ihmislähtöinen johtaminen ja esihenkilötyön kehitys
Kulttuuri ja muutos
Tiimit ja yhteistyö
HR Palveluna
(HR as a Service / HR Interim)
Onko yrityksenne kasvanut nopeasti, eivätkä people-asiat enää hoidu oman työn ohessa? Tai kaipaako hr-tiiminne kasvussa nopeasti osaavaa tekijää hoitamaan jonkin osa-alueen?
Kokenut Interim HR / HR-konsultti käytössänne joustavasti, silloin kun apua tarvitsette, sen verran kuin sitä tarvitsette.
Coaching
Esihenkilönä ja johtajana otetaan vastaan paljon. Johtajan on tärkeää järjestää myös itselleen riittävät ventilaatiokanavat, jotta pystyy olemaan paras versio itsestään tiimille ja asiakkaille.
Coaching tarjoaa aikaa ajatella omaa kehittymistä ja motivaatiotekijöitä pintaa syvemmältä. Tilaisuuden olla ilman roolia ja pysähtyä hetkeksi.
Kun pysähtyy hetkeksi, keksii myös helposti uusia tapoja ratkaista ongelmia, joita ei kiireessä autopilotilla näe.
Noni Peoplen tarjoama palvelu on:
Ihmislähtöistä - Ihmislähtöisyys tarkoittaa, että keskiössä ja mukana kehittämässä ovat he, joilla on asiasta paras tieto ja joita asia ensisijaisesti koskettaa. Eli jos halutaan kehittää kaupan asiakaskokemusta, mukana kehittämässä ovat asiakaspalvelijat.
Kokeilevaa - Kehitys ei ole lineaarista, joten kun on hetki mietitty, on hyvä kokeilla asteittain ja oppia samalla.
Tulevaisuuteen katsovaa – Luotetaan ihmisiin ja keskitytään vahvuuksien tukemiseen.